SAMMA GAMLA VISA..

.. Jag går i skolan,
jag kommer hem och äter middag,
jag går upp på mitt rum och pluggar.
Ibland tränar jag också. Sedan sover jag.


Idag i skolan hade vi redovisning på samhällskunskapen,
men som tur var fick vi göra den i smågrupper.
Vår lärare delade in oss.
Jag fick vara med Kajsa och Carro.
Det var skönt.
Vi var braaaaaaaaa! :)

På bussen hem satt jag med Elias.
Vi pratade om allt och ingenting.
Trevligt trevligt.

puss!

s y n d a t t m a n i n t e ä r l i k a s ö t s o m m a n v a r d å . .


Kommentarer
Postat av: saandraa

haha nej, faktiskt inte(A) men tycker oxå den är grymt snygg ;D haha

2010-02-09 @ 21:33:10
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0