JAG ÄR JU KING PÅ ATT VARA BARNVAKT!

Halloj!
Känner mig som en riktig mamma som bara tjatar på barnen haha. xD
Fick tjata ett bra tag på grabbarna att de skulle me ut,
(i alla fall på Fredde)
och sen va Fredde bara ute i max 10 min innan han gick in
igen och fortsatte spela på datorn.
Men Mattias och jag var ute ett tag till,
sen gick han in och jag gick en promenad med vår hund.

När jag kom in igen bakade jag och Mattias chokladbollar
som vi ska ha till Freddes födelsedag på trosdag.

Nu ska jag gå ner och provsmaka en chokladboll
och dricka kaffe.
De ni!
Inte varje dag man ser mig dricka kaffe.. ;)


Kommentarer
Postat av: Bunny

sv: Ja, men visst var den! Jag var ju bara tvungen att köpa den, haha :D



Själv har jag absolut INGEN hand med barn ;)

2010-01-05 @ 17:04:55
URL: http://bunnysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0