JULKALENDERSMARATON

Ja, vi har tittat på några julkalendrar. ;)
Vi har tittat på;
* Dieselråttor och sjömansmöss
* Julens hjältar
* Mysteriet på Greveholm

(inte hela kalendrarna dock, men en hel del avsnitt)

Nu ska vi köra (spela, leka?) Anden i glaset.
Det var grymt längesen jag körde det!
Det var säkert 4 år sedan!
Och Linn har aldrig kört det,
så det här ska bli kul! :D Haha.

Kvällens skratt
(repliker från de olika kalendrarna)

- Jag har.. EN PRINSKORV!

- Men vad är det här? Den är ju fylld med massa
konstiga tecken!
- Det där vet jag vad det är! Det är stäver!
- Är det?
- Ja, det här är en bok och det där är stäver.

- No smoking.. Det betyder förbjudet att bada!

- Släpp Kulan, du är för tung!

- Jag ska sova på golvet,, Det är coolt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0