NYÅRSBILDER


Jag o AK på bussen


I hytten


Coolish jag dåååå


Linnéa, jag o AK


AK, AJ
Jag, Linnéa


AK äter middag ;)


Marcus o Frida :)


Jag o Frida inne på toaletten ;) haha


Hos AJ vare fest ;)
Linnéa sjunger singstar


Daniel, Sofie, jag o lite av Frida ;)


Sofie o jag :D


JP kom förbi ett tag med ;)


Sofie får sina presenter ;)


Sötisarna ;)


Gott nytt ååååår! :D


17-åringen dårå! :D

Sofie o Danne ;)


AJ, Linnéa, jag :)

AJ & Sofie har åkt pulka ;)


Danne o Sofie ;)


Haha, Amanda a.k.a. plogarN



Bus-Linnéa :)


RullarNa ;)


På centrum. ;)


Nej, nu får det räcka med bilder ;)
Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Ak

PlooooogarN :D

2010-01-02 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0