VINST 7-1

Hejhej!
Idag på eftermiddagen spelade jag
en innebandymatch med laget. ;p
Och vi vann med 7-1!

Första perioden var vi grymma
och när den var slut ledde vi med 4-0.

Andra perioden spela vi inte alls bra
och den slutade 0-0.

Men sista perioden ryckte vi upp oss
igen och spelade ganska bra tycker jag.
Den slutade alltså 3-1 om ni inte
räknat ut det redan. ;)

Jag har ganska nöjd med min insats idag,
ett mål och en assist är najs. (y)

Sen fick jag ju en hel del smällar,
men det brukar jag ju få.. ;)

r a n d o m  b i l d  p å . . n å n? ^ ^

Nej, nu ska jag snart ner och äta middag.
Idag har jag valt mat och jag valde
kebab i pitabröd och pommes.
MUUUUUMS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0