When you've got nothing to say..

Jag har inget intressant att skriva alls..
Så kan väl skriva random saker då. ;)

Idag åt jag ris till middag. Jag hatar ris.

Jag är så gryyyymt sugen på att åka utomlands.

Jag har ont i halsen.

Det var typ gryyymt längesen jag umgicks med mina närmsta vänner.

Ikväll ska jag fortsätta titta på Gilmore girls,
har tittat på de några dagar nu. Har börjat med
första säsongen, men har även andra och 6:e hemma.
Jag är sååå in love i den serien!

Nu ska jag stänga av datorn o titta på GG. :D
See ya! ♥


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Alltid finns det någonting att skriva :P

2010-01-14 @ 21:28:27
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0