FREDAGEN

Chacha! ;D
Det har varit två chilldagar faktiskt! Ni får njuta med lite bilder. :)

Jag låg ute i solen med Emelie och hennes docka och spelade kort;


Min grannes barnbarn Madde var också med;


Emelie är söt;



Fredde "badar". Sedan tog även jag ett dopp. Fast på riktigt då, inte som Fredde. ;) Det var rätt kallt, 21 grader. Men skönt att svalka av sig i det varma vädret.



Sedan bytte jag om och cyklade till Jansson där vi tittade på film och skrattade. Vi hade skitkul! ;) Haha. Men sedan drog jag vidare till Linnéas mamma och där hittade vi ett par jättefina glasögon. HEHE. Visst blev jag söt?


Linnéa hade två kompisar från Uppsala där hos sig. Kul att få träffa dom. Efter ett tag drog vi vidare hem till Linnéas pappa. Linnéa och Sara åkte moppe medan jag och Johanna cyklade. Haha, men min cykel fick punka! :o :( Hahaha. Men som tur var var det inte alls långt kvar så vi gick sista biten.

Det blev en sen kväll, gick och la oss vid halv fyra. Men jag hade kul. Kul att träffa lite nytt folk. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0