GÅRDAGEN (onsdag)

Chacha!
Jag skrev aldrig något igår, det var för att jag inte orkade.. :p Internet tog sån himla lång tid och när jag hade varit uppkopplad i en halvtimme utan att kunna göra något förutom att vänta på att sidan skulle laddas klart så orkade jag helt enkelt inte vänta längre. ;p

Men igår träffade jag min kusin Anna från skåne. Hon kom upp med sin kille Andreas och dotter Amanda. :) Det var kul att träffa dem igen! De kom till Fredriks match, som de tyvärr förlorade.

Men efter matchen gick vi och åkte paddan, en liten turistbåt typ. Sedan satt vi och chillade i en park och sen sa vi hejdå för dagen. Pappa mötte upp mig, mamma och Mattias och åt middag med oss. Sedan köpte jag och Mattias mjukglass och efter det åkte vi hem, så det blev en tidig kväll.. Kom hem vid 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0