ONSDAG KVÄLL

Chacha!
Igår kväll cyklade jag iväg till Hallstacity och mötte upp mina vänner Linnéa och Amanda hos Linnéas mamma. Där åt vi massa glass och pratade om veckan och helgen, vi hade ju rätt mycket att prata om då alla tre hade varit ute på äventyr. ;)

Efter det åkte Linnéa hem till sin pappa för hon skulle upp tidigt och jobba imorgon, och jag och Amanda tog en rundtur i Hallsta. Vi var jättesugna på pizza men alla jävla ställen var ju stängda!! :o Ofta allt stänger 10 då???

Suck. Haha.
Men vi gick till Nära dig, som inte heter det längre utan Sonys-Livs... Och där köpte vi ostbollar och cider, så gick vi till en lekpark och åt :D Haha, fett gott. Fast det kom massa mygg så vi satt inte där så länge utan började gå tillbaka till Linnéas mammas hus där min cykel och hennes moppe stod. Men först tog vi ett litet stopp vid busstationen och åt upp det sista vi hade kvar.

På vägen hem blev jag typ fett rädd när jag cyklade alldeles ensam i Skärstaområdet, så då ringde jag Kajsa. :)))) Hon är cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0