FÖRSTA JUNI

CHACHA!

Idag hade jag sovmorgon till nio!! Sjukt skönt! :)
Jag tog cykeln till Hallsta och tog bussen till skolan.



Skolan var sig lik och det var bara segt att vara där när det var så fint väder ute!
Men, jag överlevde även den här dagen.

Nu är det bara en riktig skoldag kvar innan jag får sommarlov! :D För imorgon ska vi på studiebesök på Holmens.

Jag kom hem runt tjugo över sex, då åt jag middag och sedan gick jag upp på mitt rum och började plugga.
Jag kom på en del saker jag var tvugen att ändra på i min text till temaarbetet, men nu är det fixat! Har även tittat runt efter lite mer information, men hittar inget nytt. Så, antar att detta får duga.

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0