Fotbollsskola

Chacha! ;D
Kom precis hem från fotbollsskolan, är sjukt trött. :p Dagen har varit rolig men energikrävande. Dock fick jag en ganska bra grupp, pojkar 01-02. Så de kan ju lira boll och vill göra det med.

Vi har kört lite övningar, både passningsövningar och teknik-/skottövningar. Sedan har vi kört match, straffturneringar, toarullen och sånt skoj. Efter maten körde vi match mot flickor 01-02. Det blev 4-4 i den matchen, men killarna var någon/några mindre på plan, plus att jag, Danne och Felicia var med tjejerna. Haha, men det var riktigt kul att se killarnas miner när tjejerna gjorde första målet, även andra, så att det stod 2-0 till tjejerna. Dock var det ju självmål från killarna, men ändå! Men sedan tog killarna ledningen med 4-2, och jag och Danne började köra lite seriösare så att tjejerna fick mål, för det började bli riktigt sura och det var kul att sätta dit de störiga killarna. ;) Så jag gjorde två mål och tjejerna sedan klev jag och Danne av planen och ungarna plus Felicia fick spela klart.

Sedan gick tjejerna till sig och vi fortsatte med att köra fler straffturneringar. Roligt roligt att man redan första dagen blir som polare med ungarna. :p

bus med killarna ;p


André står i mål på straffturneringen ^^


Kommentarer
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)

2010-06-21 @ 22:07:52
URL: http://michellez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0