Fotbollsskolan dag 4

Sista dagen på fotbollsskolan idag då. Blev lite uppvärmning, straffturnering, match mot 03-04, match mot oss ledare, prisutdelningar och vattenkrig. ;) Har varit en kul dag men jättevarmt! Tycker det har varit den varmaste dagen idag, men det kanske är för att man har blivit bränd och så ;) Hahaha.

Anyway, när det var slut fick vi ledare städa och sen fick vi vår lön. Najs najs! :)

Efter det cyklade jag, Felicia, Linda, Olivia och Jenny till Hallsta. Men det blev en del stopp, då vi var en cykel kort så att Jenny fick skjutsa Olivia och det var lite jobbigt för dom. ;) Första stoppet var på Ica i Häverödal där det inhandlades glass och festis. Andra stoppet blev på Bilisten där vi pumpade i luft i cykeldäcken. Tredje stoppet var vid någon affär som jag inte vet vad den heter, där tittade vi iallafall på smink och hårfärg och sådana grejor. Fjärde stoppet var vid Ica i Hallsta, där det köptes jorgubbar och vattenmelon. Det femte och sista stoppet blev vid blåan, där vi skulle käka med alla ledare. ;)

Nu kan jag ju säga att jag är proppmätt och kommer rulla fram den närmsta veckan.

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0