SOME PICS

Chacha!
Har precis varit ute och gått lite i området med mamma, Lotta, Carina och Madde. De gick in på en bar som ligger här precis vid oss, så jag gick hem till de andra. De sitter och spelar kort har har påbörjat värsta spelet så jag kunde inte hoppa in. "Otur" tänkte jag. Haha, jag suger på kortspel. Men, jag tänkte passa på att ladda upp några bilder från de här dagarna :) Enjoy!


Mamma, jag och mormor utanför Arlanda


Mamma och mormor tog whiskey innan flyget. Mormor gillade det inte! ;)


Flygplans mat är.. gott..


mamma, mormor och en tant på planet

























nästan framme..



Jag och mormor hos Lisen


American pancakes blev frukosten hos Lisen


Jag och Karro chillar på lördagskvällen i vårt hus


Pelle och Jonas med


Jag och Pelle solade idag


Viktor hittade en krabba i vattnet


Pelle


Vi hade det kul i affären


Jag, söndag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0