SOMMARLOV!!!

Åh, vem har sommarlov nu dååå?! :D Jo, jag!

Fyfan så härligt. Men kan inte riktigt förstå det. Det brukar ju vara skolavslutning med sång och tal och sedan jordgubbstårta med mormor.

Men men, jag är äldre nu och jag fick avsluta skolåret med ett matteprov, härligt. Nej men, det gick faktiskt bra! :) Så jag är nöjd.

Efter skolan åkte jag med Kajsa hem till henne och hämtade ett usb-minne och åt en bit av Lisas tårta. Gotti!! :)

När jag kom hem igen köpte jag lösgodis och tidningar! :) Sen fick jag även 100 kr av mamma för att jag fått sommarlov, haha fett najs! Tackar! :)

Nu ska jag snart äta middag och sedan blir det fotbollstränig.

LATEROOO

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen. Härligt med sommarlov :D

2010-06-03 @ 18:42:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: selma ;D

sv; aa precis :)

2010-06-03 @ 21:41:02
URL: http://selmaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0