New York City & Niagara Falls

Chacha!
Jag har hunnit med att vara i New York City och Niagarafallen sen sist, så här kommer lite bilder! ;D


på väg in till Grand Central


kusinerna i NY


Pelle, jag och Viktor och Frihetsgudinnan i bakgrunden ;)


Linda och Karro i helikoptern. Min moster fick en helikoptertur av sina barn och Linda i födelsedagspresent.









central park






I Empire State Building


Vid niagarafallen. Här ser vi då Kanada by night. ;)



jag och mamma


Lisen och bron mellan USA och Kanada


Före..


..efter






Tillbaka till NYC. Blev middag i China town. ;)


NY by night. Snygg min Karro ;) haha


Lisen


jag


Karro


Pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0