huvudstadN idag

y0 g4ngst4h!
Idag var jag till Sthlm med klassen + b-klassen.
Vi skulle på något museeum om afrika. Det sög rätt hårt.
Haha, jaja, lunchen var iaf god.. Blev Burger king
tillsammans med Frida och Kajsa.
Bussresan hem var faktiskt skitkul,
eftersom Kajsa var osocial och lyssnade på musik
fick jag och Frida underhålla oss själva. Och det lyckades vi med!
Hahahah shiiit vad vi skratta! :D Haha.
Sen trodde jag att jag skulle få vara själv
en timme i norrtälje, eftersom girlsen
åkte hem och jag hann inte med min buss,
meeeeeeeen då träffa jag på Linus, så
jag var med han :)

Nej, nu ska jag knarka alvedon och titta på film
i min varma, mysiga säng. Usch, hatar att vara sjuk.
Så jävla ovärt.


Kommentarer
Postat av: Fritteee dårå !;)

Haha vi hade fett kul på bussen! helt underbaaart kul :DDDDDDDDD <3

2010-03-28 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0