TISDAG

Då var man hemma från ännu en skoldag.
Skööönt att komma hem!
Fast är fortfarande sjuk så jag har ju ont i huvudet
24/7 nuförtiden plus halsont morgon/kväll.
Det är ju mindre skööönt.

Nej men, idag då..
Trodde jag skulle få gå på rättegång,
men salen var för liten så bara halva klassen
kunde gå. Och eftersom vi är indelade
i grupper iomed vårt samhällsarbete
så fick grupp ett gå. Och jag är i grupp två.
Det sööög ju. Hade verkligen sett fram emot
att gå idag! Men min grupp får gå på tisdag istället.
Så vi stannade kvar i skolan och hade lektioner som vanligt.

Nu har jag precis ätit middag, pannkakor. Gottgott!
Nu blir det efterrätt som mormor gjort,
stekt banan med lite honung på och glass till det, MUUUMS! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0