HEJ ALLA SKÖNA BÖNOR!

Hehhe. Imorse åkte jag hem till Kajsa och chilla där ett tag.
Vi började halv elva idag, så var rätt ovärt att vara i skolan
tyckte jag, så jag drog till henne. ;p

Vi startade upp ett nytt tema idag.
Tema näringsliv.
Det är ett grupparbete som går ut på att
vi ska starta ett företag samt jämföra vårt företag
med ett riktigt liknande företag i kommunen.
Vi ska inte börja driva företaget dock. ;p
Men men, vi fick välja grupper själva!
Helt otroligt. Haha, så jag är med Frida och Kajsa. :)

Vi började spåna lite idéer och sen gick vi ner på stan
och gick runt där ett tag, sen åkte vi hem.

Nu sitter jag är och får panik inför spanskprovet imorgon.
Hehehe. Bra att man har pluggat så mycket.

Nej, nu ska jag plugga spanska resten av kvällen!
CHACHA

Hahaha, snyggingar!!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0