IDAG ÄR DET TISDAG EMMA, inte måndag

Hellu! :)
Jag har hela tiden tänkt att det är måndag idag, men det är ju faktiskt tisdag. Hähä, skönt att komma på det! ;)
Nu kommer ett sånt här jätteintressant inlägg om min dag.
Skitkul sörrni! Inga bilder kommer komma i inlägget heller.
Hähä.

Idag bestämde jag mig på bussen in till skolan att jag inte skulle redovisa på musiken, att jag gör det nästa vecka istället, eftersom jag skrev redovisningen igår och inte har tränat något.

Så de första timmarna har jag som vanligt hål, då började jag jobba med hemtentan vi har i samhällskunskap.

Sedan hade vi musik, och då berättar läraren att vi inte ska ha någon lektion nästa vecka. Faaan tänker jag, eftersom jag inte har med mig mina papper till redovisningen. För nu var vi som skulle redovisa tvugna att göra det idag. Skoj.

Men jag gjorde mitt bästa och jag fick mvg!! :D Känns fett skönt, jag hade inte tänkt gå upp men sen i sista minuten ändrade jag mig och sa "jag redovisar idag". Jag kom i ihåg mer än vad jag trodde jag skulle komma ihåg iaf, och det känns kanske mer äkta när jag inte har något papper att titta på eller så. :p

Men eftersom jag fick mvg nu så har jag tre mvg i musik, vilket betyder att jag får mvg i slutbetyg!! :D

Hähä. Efter musiken hade vi lunch. Det blev två mackor för mig idag. För det var ostsoppa. Gott. Eller inte.

Men sedan hade vi naturkunskap och då gjorde vi en laboration. Vi ska skriva en laborationsrapport till nästa vecka. Skoj? Nej.

Vi hade även geografi, företagsekonomi och spanska. Men där hände det inget speciellt. Vi gick igenom några grejer och jobbade vidare.

Efter skolan gick jag och Kajsa och handlade godis. GOTT! :D Haha. Vi har tänkt att tröstäta det ikväll och imorgon, då vi har distansdag. Vi har fått massa skolarbeten igen. Kuuuul.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så duktig så och snart kommer det bli MVG i att träffa rätt pedal:) Koppling, broms, gas...koppling, broms, gas....koppling, broms, gas...bara å träna på:)))

2010-05-25 @ 20:32:49
Postat av: Ibrahimingeborg

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-05 @ 08:20:21
URL: http://ibrahimingeborg.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0