Nyduschad och fräsch

Halloj!
Kom precis ut ur duschen jag.. ;p haha.
Idag har jag varit och tittat lite på när min bror spela fotboll,
sen åkte jag med mitt lag och tittade på dom.
Jag kunde inte vara med idag för jag har jätteont i halsen
och ont i öronen och är hostig.. ;(
Men men, vi vann iallafall med 3-0! :D

Annars har jag bara ätit en god middag och duschat.
Ska klä på mig nu och packa,
sen blir det till Hallsta och handla godis och ta bussen mot Stockholm.
Ska sova i Danderyd inatt med brudarna
och imorgon ska vi hitta på något! Får se vad det blir,
vi skulle ju gå på gröna lund men det ska bli så dåligt
väder så det blir nog nåt annat mysigt. :)

PUSSOCHKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0