STHLM MED KLASSEN

Halloj!
Imorse var jag till doktorn och kollade upp mina knän.
Var enligt honom inget allvarligt. Så vet var ju bra. :)
Men vet inte om jag liksom ska lita på de. Eller vad man
ska säga. Hehehe... Aja.

Efter det gick jag och pappsen och åt frukost på ett café
och sedan drog jag till skolan och åt lunch. (a)

Sedan skulle vi åka till Stockholm och sen ta pendeltåget
till Älvsjö för att vara där och titta på SM i UF (ung företags...nånting).
Var ganska ovärt att åka in, för det tog ju lång tid för att sedan vara
på mässan en kort stund. Men fick ju lite gratis godis då nästan alla
"bås" hade godis man fick ta. He he he. ;)

Det var i alla fall skönt att slippa spanskan idag! Haha.


Kajsa och Frida på bussen in


Ting Ting och Johanna B-L på bussen in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0