VALBORG & INVENTERA WILLYS

Vill bara först meddela att jag har skickat in
mina uppgifter till naturkunskapen och engelskan!
Hehehe, bara temat kvar då.

Jaja! Igår var det valborg,
och den spenderades med Linnéa, Mattsson, Karlsson,
Sjöa tittade förbi och sen lite med Marcus, Tony och Elias!

Först samlades vi brudar hos Linnéa,
sen gick vi ner och titta lite vid brasan,
där träffade vi på Marcus och Tony,
men det var typ inge folk vi kände där så vi gick vidare.

Vi hamade på en fest hos Adolf i hans lägenhet,
så vi var där en stund sen gick vi vidare till lekparken
vid Linnéa. Där satt vi och chilla, sen så kom Elias till oss
och efter en stund gick vi till Hallsta för att lämna av
Karlsson, Tony, Marcus och Elias.

Efter det var det bara jag, Linnéa och Mattsson.
Vi gick från Hallsta hem till Linnéa i Häverödal.
Det var faktiskt inte kallt all tycker jag,
det jobbiga var att man blev helt slut i benen och fötterna. :p

Vi fick ungefär 2,5 timmars sömn, sen var vi tvugna
att gå upp för att åka in till Norrtälje och inventera Willys.
SKITSKOJ.
Hehe, men det gick faktiskt bra. Vi blev klara tidigare än planerat så.

Efter det åkte jag hem till Linnéa en stund, sen åkte jag hem
och nu har jag sovit typ tre timmar och så har jag gjort klar
naturkunskapen och engelskan.

Jag har tyvärr inga bilder från valborg än,
men jag har några från när vi inventera! ;p


Madelene och jag började med att räkna blöjor.


Sedan gick vi över på godiset.
Efter en stund tog jag mig an kexchokladen.


Så många vanliga kexchoklad var det.


En del av laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0