Det är varmt, fast nä

Chacha!
Kul att det var typ -10 grader imorse. BURRRR!!!

Idag vaknade jag vid sju, dags att kliva upp för skolan. Yey. Har ändå varit en helt okej dag. Vi började men engelska där vi fick tillbaka provem. Och jag är väl nöjd.. :p Sen hade vi företagsekonomi. Så sjukt tråkigt. Efter det var det lunch (ingen spanska idag, wooohoho) KÖTTBULLAR. Typ guld. Hehe. Sen hade vi religion där vi bara lyssnade på vår lärares genomgång och antecknade. Sen var det dags för pedagogiskt ledarskap. Vi började med att hålla på att göra rätt chill och roliga övningar i typ en timme, sen diskuterade vi lite saker i gruppen. Satte, det var min skoldag de.

När jag kom hem från skolan åt jag middag, sedan har jag suttit och pluggat sen dess. YEY, härligt att skolan är igång igen.

Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0