forsta dagen i spanien

Chacha!
Resan igar gick bra, vi kom fram till spanien! ;) Haha.
Vi mottes upp pa arlanda och sedan checkade vi in och fikade. Flygresan gick bra men vi fick inte sitta bredvid varandra, fast vi satt nara varandra.

Vi mottes upp av vara familjer pa flygplatsen i Alicante och sa akte vi hem. Fast Thereses familj skulle skjutsa oss nasta gang, sa hon akte med oss for hon bor ratt nara mig.

Vi at middag nar vi kom hem, kott och ensalada, brod, frukt och sa fick jag yoghurt och glass till efterratt, haha. Var gott faktiskt!

Idag vaknade jag och kladde pa mig, men sen gick jag ut och var tvungen att byta om till shorts, sa himla skont vader!!! :) Soligt och najs, sakert runt 23-25 grader! (y) Sedan gick jag och Jose och motte upp Therese och Matilda och deras spanskkompisar. Vi gick till en park och gick runt bara och tog kort och sant. :)

Sedan gick vi hem till Therese och chillade dar. Fick lite snacks och dricka ocksa. Sedan gick jag och Jose hem och vi akte med hans familj till en kinesisk restaurant och at. Vi tog lite olika ratter, typ familjegrejs.. Men jag smakade allt och det var ratt gott! :)

Efter det akte vi till hans farmor och halsade pa henne. Hon hade massor med hundar och nagra hastar och katter och sant. Massa frukt ocksa!

Nu har vi precis kommit hem och ikvall ska vi nog mota upp de andra brudarna och deras polare och gora nagat kul.

Imorgon ar det skola! Hehe.

Adios amigos! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0