qué?

Sådär ja, nu var man klar med pluggpapprena. Blev faktiskt bara 6 datorskrivna sidor, yey! :) Sen ska jag lägga till två sidor, men dom har jag redan skrivit ut. Och dom består av lite text med en stor bild också.

Anyway.
Kollade min mail nyss. Hade fått en brev angående min spanienresa. Nu har vi fått det slutgiltiga schemat. HEHE.

Vill ni veta vilka lektioner jag ska få gå på?
Klart ni vill.

Måndag: Biologi (med Therese), Engelska (med alla), Datorteknik (med Johanna och Hedvig), Idrott (med alla).
Tisdag: Kemi (med alla), Biologi (med Therese), Engelska (SJÄLV!!).
Onsdag: Sammhällskunskap tror jag? (med alla).
Torsdag: Spanska (med alla), Engelska (SJÄLV!!).
Fredag: Bild (med alla).

Annars så ska bi göra lite smått och gått som utflykter till olika ställen. Själv längtar jag mest till fredagen när vi ska hänga på stranden nästan hela dagen, får hoppas på bra väder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0