joråsatte

Chacha!
Igår åkte jag med Linnéa, Ida och Sebbe hem från skolan, för de var i Norrtälje. Så jag åkte med hem till Linnéa. :) Vi hade en myskväll, åt pizza, ben & jerrys och tittade på idol. Vi hejade på Minnah, och varje gång vi såg Frida i tv:n skrev vi "iiihhi FRIDAA!" - sådär lagom töntigt.

Sedan skjutsate Linnéa hem mig och jag gick och la mig direkt, var så sjuuukt trött.

Nu på morgonen har jag hunnit med att dryga med mamma mot boysen, äta frukost, dammsuga mitt rum, duscha och spela lite gitarr.

Ska ta och packa matchväska snart, sedan ska jag bara chilla tills det är dags att åka på match! Första seriematchen med innebandyn nu, hejaheja! Hehe.

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0