MÅNDAG

Chacha!
Äntligen har jag slutat tänka på spanska. Hade ju prov idag, så nu är det överstökat. Pjuuuh! Men kan ju tala om att det gick faktiskt rätt bra, är helt förvånad över att jag kunde så mycket.

Nu ska jag mest chilla. Ska läsa igenom vad jag ska redovisa imorgon men tänker inte lägga ner så mycket energi på det, kan ju faktiskt det mesta redan.

Ska ta en varm och skön dusch och sedan blir det nog Gilmore girls som gäller! :) WOHO.

Puss på er alla!


gilmore girls utspelas i connecticut, heheee


Kommentarer
Postat av: Carolajhn ♥

chacha Emma! :D haha

citerar ditt "plugga är mitt liv" i min blogg. så att du vet ;) hehe

2010-10-18 @ 22:14:13
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0