October 12, 2010

Chacha!
Idag hade jag redovisning. Gick väl helt okej tycker jag, men enligt min lärare Pernilla gick det utmärkt! Så det var ju bra att hon tyckte det i alla fall.

Jag orkar inte skriva massor men tänkte lägga in några bilder som jag snott från Carro ;) Haha, men jag har faktiskt fotat några själv så borde vara okej.. Eller?! :D haha. Anyways, här är några bilder från lunchrasten och i början av engelsklektionen. And yes, det var sjukt kallt i skolan idag så jag och Kajsa fick låna filtar av en lärare, Kenneth. ;)


kajsa är söööötasT


jag, kajsa, nylin


kajsaN


haha Frida hade varit busig och ritat det manliga könsorganet på Johanna B-Ls rygg, fast Frida sa att hon ritade en blomma, vilket Johanna trodde på. Det tyckte jag var lite roooligt!


Johanna B-L, Frida, Ting Ting, Kajsa, David i röd keps och så Åsa längst ut till höger. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0