Hejsan hoppsan lillebrorar!

Chacha! ;D
Hade så sjukt trevligt igår alltså! Tjejerna är awesome! ;) Det togs några bilder igår som jag tänkte dela med mig av senare idag, orkar inte nu. Sov typ 3 timmar inatt och jag har innebandymatch idag. Men samlingen är inte förän ett, så det är ju skönt! :)

Jag åkte in till Norrtälje imorse strax efter åtta. Där satte jag mig på ett café och åt frukost, kaffe och fralla. Mums! :)

Nu ska jag titta på Gilmore girls, äta godis för att sedan äta lunch och packa och dra på match! ;D Wish me luck. Känner att jag kommer bli tvungen att spela på viljan idag, tack vare den tror jag att jag klarar mig igenom matchen utan att somna iaf! ;)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0