Min helg, typ

Hua, nu är jag helt slut!
Är äntligen hemma igen, hehe.

Matchen igår förlorade vi med 2-0 men jag tycker det gick bra för mig ändå.
Efter matchen blev det pastasallad med laget sen åkte jag hem till Kajsa och Lisa. Mysigt värre!!

Idag blev det upp tidigt för att hinna med båten till Åland. På båten blev det brunchbuffé, mumsigt det ju.

Matchen slutade 2-1 till motståndarlaget. Men jag tycker att jag gjorde en bra match ändå. Räddade till och med en straff! Heheh. Den gick lågt nere i mitt högra hörn.

Nu ska jag titta på tv och sen blir det nog slaggen rätt tidigt, är helt slut! Sjuuukt skönt att det är söndag imorgon så man kan vila ut!

PUSS :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å få var hemma med mammi:)

2010-09-11 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0