WRITE.

Halloj!
Var ju som dagt till doktorn idag. Han checkade min hals och kom fram till att jag troligtvis haft ett halsflussvirus eller annat virus men att det värsta är över och att det håller på att läker sig själv, och därför är det ingen mening att börja med antibiotika. Jag har fortfarande svullna halsmandlar dock. Han sa även att han trodde jag hade en inflammation i en muskel och skulle bara vila min röst och fortsätta ta alvedon som jag gör.

Mitt på dagen kändes min hals rätt bra ändå, men runt 3-tiden hade jag ganska ont och kunde inte ta alvedon förrän 4, så jag försökte först läsa lite för att glömma smärtan ett tag, men tillslut somnade jag eftersom jag har sovit dåligt inatt p.g.a. smärtan. Jag vaknade till några gången men somnade om, men halv 5 gick jag och tog en ny alvedon. Kunde dock inte äta middag, för alvedonen började hjälpa efter nån timme och har suttit i nu så för tillfället känns det helt okej. :)


The pain's like a fucking rollercoaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0