LEDIG DAG!

Denna otroligt sköna dagen har jag varit ledig från jobbet. Skönt att kunna chilla lite. Så jag gjorde i ordning en härligt uppfriskande sallad till brunch och gick ut och satte mig och njöt. Jag skulle även lägga mig i skuggan och läsa lite, men valde istället att lägga mig och steka lite i poolen.



Strax efter tre ringer Kajsa och säger "vi ska äta pannkakor hos mormor". "Jaha okej, jag kommer då" säger jag. Sagt och gjort, tog mitt pick och pack till mormor a là Kajsa. Även där satt vi ute och åt (jag och Kajsa), hur mysigt som helst!


Dagen avslutades med fotbollsträning, vilket var otroligt härligt att börja med igen! :)
Livet känns rätt värt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0