work it baby

Hej alla fans!
I helgen har jag jobbat, jobbat och jobbat.
Först på cafét och sedan har jag mer eller mindre bott på en skola där det varit fotbollscup.
Jag har varit nattvakt, jobbat i receptionen
och i disken i matsalen. Cash is king.
Har umgåtts med otroligt roliga personer och fått betalt för det,
hur nice som helst ju!


I fredags, när alla lagen var och åt eller spelade match,
passade jag, Linnéa och Olivia på att beställa mumsiga sallader till middag.


Jag och Linnéa har hört att frukost är dagens viktigaste mål. Vi gick all in sådär runt sju på morgonen på lördagen.


Jag och Linnéa var lediga mitt på lördagen och då dödade vi lite tid genom att ta cabben och fika på blixtens. I början var Linnéa lite nervös..


..Men nervösiteten släppte rätt snabbt..

..Och till slut kunde hon slappna av och bara chilla galet.


Sedan blev det tillbaka till jobbet. På kvällen tog jag och Kajsa en romantisk kaffedejt för två för att få lite extra energi.


Jenny slocknade runt halv tre på natten.


Men strax efter Jenny däckade även jag och Kajsa.
Kändes ganska skönt när alarmet ringde 06.00. Härligt med typ tre timmars sömn! Då var man pigg och glad.


Vårt skift slutade klockan 07.00, då gick vi och käkade frukost för att sedan pallra oss vidare till fotbollplanerna för att titta på när min lillebror spelade match. Stötte på min mor och min lilla söta Mollybus där också.

Annars har väl dagen flytit på. Jag höll på att somna för cirkus två timmar sedan, men jag höll ut. Tror dock jag ska ta en dejt med kudden snart!

Puss så länge så ses vi i Nangijala.


Kommentarer
Postat av: FotnotsMaja

Hejsan!

Vilken dag!

Din blogg är så fin och smakfull! :)

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Varma Hälsningar

Maja

2011-08-08 @ 17:34:41
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0