DAN FÖRE DAN FÖRE TISDAG

Idag har jag städat mitt rum. Verkligen städat ordentligt.
Var nåt år sen dessa hyllor dammades av
och det visade sig att dom faktiskt inte var gråa... utan bruna!


Jag har även tittat igenom dessa papper jag samlade på mig på
saco-mässan härom veckan ang. diverse eftergymnasial utbildning.
ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD FAN SKA JAG PLUGGA EFTER GYMNASIET? Hjälp.


Jag hittade även på dessa gratissaker jag samlade på mig på mässan. 
Hihi nu jävlar ska jag passa på att skriva massvis. Och äta godis.

Sedan gick jag ut på en långpromenad på cirkus två timmar.
Fast nä. Gick bara till en av mina grannar.


Sedan passade jag på att baka ischoklad till mamma när jag ändå var i farten.


Nu ska jag duscha.
Sen ska jag skriva en önskelista.
Och plugga psykologi. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bästa dottern, är för duktig! TACK för hjälpen med ischokladen, ser ut som du har gjort hjärtischoklad. Bra jobbat och goda var de också:)

2011-12-11 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0