KEBABMÅNDAG

Hej världen!

Idag hämtade jag ut mitt pass. Såg hemsk ut på bilden.

Annars har jag varit i skolan. Jag kom dit vid tio och fick reda på att matten var inställd (hallelujah!), men detta ledde till att jag inte började förrän kvart över ett.

Då hade jag filosofi. Fan vad jag hatar det ämnet. Eller, kanske inte ämnet, utan läraren. ORKAR INTE MED HENNE. Åh.

Efter skolan var det i alla fall dags för en dejt med fina Carro! Kebabmåndag idag ju! (Haha borde införa kebabmåndag. Fatta najs, eller vad tycker du C?)


Sedan jagade vi i kapp min buss (som jag lyckades missa med några ynka minuter) med Carros bil så jag kunde komma till lillebrors skolas luciatåg. Fint var det!


Efter luciatåget var det fika. Jag köpte även två lotter av ungarna för att stödja deras resa till kolmården nästa år, snäll som jag är! Tyvärr vann jag inget...... :( haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0