SOMMARLOV

Hej hej hallå!
Eftersom jag var i USA förra året när alla slutade skolan och missade därmed allt firande, tänkte jag att jag får helt enkelt ta igen det i år. Och det har jag gjort! Har varit på 3 skolavslutningar och två studenter. Fint de! :)

I onsdags slutade minibror klass två, i torsdags slutade lillebror åttan och jag tvåan. I fredags tog mina kusiner Morgan och Pelle studenten.

Jag har även hunnit med att jobba lite på ett bröllop med Linnéa. Hennes kusiner gifte sig (inte med varandra, det var dubbelbröllop) och jag och Linnéa hjälpte till med maten och disken. Det var god mat, fina klänningar och frisyrer, lite stressigt men väldigt trevligt. Och alltid najs med lite extra cash! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0