FREDAG!

Chacha!
Dagen började med nationella i engelska. Jag var inte så taggad, men det gick ganska bra ändå.

Jag lunchade med Kajsa och Therese, och när vi skulle sätta oss ned ville våra lärare att vi skulle sitta med dom då det var två poliser (Anders och David) på besök som åt med dom. Efter ett tag gick lärarna och vi satt ensamma kvar med killarna och snackade. Sedan bestämde vi att vi skulle visa dom runt på hela skolan haha! Tog faktiskt mer än en timme, så tyvärr missade vi början av mattelektionen. ;)

Nu ikväll har jag varit till Märsta och lirat boll. Vi vann med 1-3, så skönt! Vi vände från 1-0 till 1-3, awesome kämpat brudar!

Nu är jag helt slut, ska sova snart. Imorgon väntas jobb!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0