JUST DAYS

Hej hej!
Igår kväll var jag i Norrtälje och grillade med alla svenskar och tyskar. Det var mysigt men blev lite kallt på slutet.

Idag hade jag bara en lektion, på morgonen, så efter det åkte jag hem till Kajsa. Vi skulle plugga, men det blev baka rabarberpaj istället! ;) Haha.

Sedan åkte jag tillbaka till skolan för att möta upp min tyska som hade projektarbete idag. Sedan åkte vi hem, åt middag och gick på Mattias "familjekväll" på skolan då hans klass visade en teater de gjort om rymden, samt tipsrunda. Jag busade lite med min lilla granne Emelie också, så himla söt hon är! :) Men ganska krävande haha.

Imorgon ska vi till Skansen hela gänget, sedan shoppa och efter det avslutningsmiddag i Norrtälje.

Jag kommer nog lägga upp lite bilder från veckan här på bloggen på fredag, för just nu orkar jag inte.

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0