NÄR VÄRLDEN TITTAR PÅ

Hallå där!
Mitt immunförsvar håller på att vika ned sig för tillfället. Idag har jag frysit som satan! Trodde först att det berodde på att jag var i skolan (där det alltid är kallt) men det har inte blivit bättre efter att jag bäddat ned mig med duntäcket över mig när jag kom hem. När minibror kommer ut ur duschen igen ska jag invadera den, hoppas bara det finns något varmvatten kvar!

Annars tänker jag bara softa resten av kvällen. Jag har redan läst igenom häftet vi fått inför nationella imorgon så lite förberedd är jag nog ändå på att sitta en sisodär fem timmar med att skriva någon utomordentligt bra text.

För övrigt hade jag min fina, blåa mössa på mig i skolan idag. Mest var det för att jag höll på att frysa ihjäl, men en ytterst liten faktor var även att jag hade äckligt hår. Bara en ytterst liten. Eller.. Ganska stor faktiskt. Om jag ska vara ärlig. Vilket jag borde vara. För "ärlighet varar längst" har jag fått lära mig.

Enough babbel från mig - nu ska jag ockupera duschen en sisodär 20 minuter.
Ciao lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0