VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM?

Åh herregud. Jag är sjukt mätt! Hur ska jag klara av att träna nu?! Haha, kanske jag som ska vara bollen idag? ;) Anyway, pappsen blev glad för middagen och efterrätten flyttade vi fram till jag kommer hem sen igen, då alla var så otroligt mätta just nu.

Apropå rulla så provade jag idag att köra vår nya bil. Det gick bra och den var mycket lättare att köra än vår andra, vilket var skönt! Jag hämtade upp mormor så for vi + mamma till kyrkogården och tände ljus för morfar och farfar. Efter detta skjutsade jag hem mormor sedan åkte jag och mamma och handlade till pappas middag.

Hoppas alla haft en trevlig dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0