HELDAG MED ALEX OCH MATILDA, DET NI!

Jahaja. Då var det torsdag igen vilket betyder HELDAG MED ALEXANDRA OCH MATILDA! :D Wiho, askalas. Man har aldrig en sur min runt dessa två knasfior.

Dagen har flytit på bra, jag kom hem tidigt så jag har hunnit skriva klart mina två uppgiter jag ska lämna in imorgon. What to do now?!

Kan ju alltid plugga till naturkunskapstestet imorgon, men hur kul är det då? Tar det på bussen in till skolan imorgon istället.

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film. Mysigt värre såhär i höstrusket!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hhaah.. hade riktigt kul idag gumman! :D :D

2011-10-27 @ 21:12:35
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Puss på dig!!!

2011-10-28 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0