EL FÖDELSEDAGO

Hola!

Igår hade jag en otroligt trevlig födelsedag. Började att spendera halva dagen med det bästa sällskapet - mig själv. Yes, jag var ensam hemma fram till halv tre ungefär. Var faktiskt väldigt skönt; jag fick baka, titta på GLEE, gå ut och gå med hundarna, baka lite till, duscha och titta på lite mer GLEE, helt utan att störas av el familio! Hehe.

Men vid fyra kom det lite familj till moi och då åt vi smörgåstårta, fikade och jag öppnade paket! Fick många fina och bra saker, askalas!!

Vid halv sju for jag, med mina vänner, in till Norrtälje för att gå ut och äta på Ett Glas. Det var mycket trevligt och god mat! Jag var ju dock inte så jättehungrig, men fick i mig lite ändå. Sedan gick vi vidare till DG's där jag drack min första lagliga drink, ett glas vitt. Män som de egentligen är drack AJ och Linnéa öl, men jag kände att jag inte är riktigt där än, haha.

Efter detta kalasande åkte vi vidare till Mobergs. Där träffade jag på ännu fler goda vänner och vi dansade hela natten lång! Eller, i alla fall till halv tre.

Nu tänker jag lägga upp lite bilder och jag tänkte låta dessa tala för sig själva. Enjoy!












Kommentarer
Postat av: Caroline

hehehe. wow. =)

2012-04-02 @ 16:58:13
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0