JULAFTON

Eftermiddagen firades hemma hos kusin Jonas och Linda. Där var min familj, mina mostrar, kusiner, mormor och kusinbarn Freya. Vi hade t.o.m. Karro och Lisen med oss via Skype. Jag tycker det var en mycket trevlig julafton och jag är även supernöjd med mina julklappar. :)

Oj, så många julklappar!


Mmm, julmat!


Sötisarna Freya och Mattias.




Grabbarna tar ett snack med Lisen och Steve i USA.


Freya och Mattias pratar lite med Karro och William i England.


Sedan kom Tomten!


Finaste busungarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte mysig julafton, superfina bilder!

2012-12-26 @ 10:14:17
Postat av: Carina

Vilka fina julbilder Emma!

2012-12-26 @ 16:31:42
Postat av: Lotta

Va kul att se alla bilder du tog på julafton. Kul att minnas för oss alla.

2013-01-06 @ 09:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0