MEINE HELGF - en el matinlägg.

Jag och mina klasskamrater unnande oss lite gofika på den sista fredagslektionen.


Efter skolan åkte jag hem till Johanna ett tag. Vi unnade oss lite mer gottiligott!


Jag åkte senare hem till Frida för att fira hennes födelsedag.
Vi blev bjudna på riktigt god mat, och sedan denna goda efterrätt + cheesecake! Mums!


06.15 på lördagsmorgonen var det dags för mig att kliva upp.
Jag skulle åka på cup med laget och nedan visas en bild på AK och JP
som äter lunch i omklädningsrummet.


(en liten parantesbild i detta matinlägg då jag ville visa att vi kom trea i cupen!!!)


På kvällen åkte jag hem till Johanna för födelsedagsfirande! 
Även där bjöds det på god mat och gofika!


Jag vaknade upp i Johannas säng på söndagsmorgonen
och vet ni vad jag var sugen på? Just det, något att äta!
Vi slängde ihop denna goda brunch och sedan blev det ännu mer gofika. Hehe.


Det var allt för mig,
tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: carro

mums! muuummma <3

2012-02-14 @ 22:41:05
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0