YOU LOVE ME BUT YOU DON'T KNOW WHO I AM.

 

DAGENS VILL HA: Coca-cola.
DAGENS KLÄDSEL: Gårdagens kläder, hehe.
DAGENS SMINK: Inget. Snygg ändå ju.
DAGENS FRISYR: Livlöst.
DAGENS LÅT: Gaaaah, får jag bara välja en? Palla det. Då vill jag inte välja.
DAGENS PLANER: Softa lite.
DAGENS SAKNAD: Motivation.
DAGENS DUMMASTE: Allt och alla är najs idag.
DAGENS SJUKA: Min näsa är sjuk, buhu.
DAGENS DROG: Tv-serie/film.
DAGENS KRAM: Med tanke på att jag endast kramat en person idag så är det väl denne. :)
DAGENS PUSS: Ingen vill pussa mig, fml.
DAGENS KÖP: Pucko!!!!!!!!! Bästa köpet på länge.
DAGENS GODIS: Skittles.
DAGENS HUMÖR: Glader.
DAGENS ORD: Fjäderextensions!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0