Dag 3 i London

Hello! Idag började vi med lite sightseeing, sedan träffade vi min kusin Karro. :) vi tog oss till soho och strosade runt där. Vi gick även på bio, Midnight in Paris. Sedan gick jag och Linnéa vidare till Oxford street och shoppade lite mer på primark. Just nu sitter jag här och tittar lite på tv och vilar mina fötter. Fy satan vad ont jag har!! Inte så konstigt kanske när vi gått och gått och gått i flera dagar nu. Vädret har varit kanon idag, har fått riktiga vårkänslor! :) vi lever livet helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: bella davis

Älska London!!!

2012-01-07 @ 03:40:29
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Néa

åh vad härligt! :)

hoppas ni har en trevlig resa! :)

kram

2012-01-07 @ 03:53:32
URL: http://neawidjeback.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter underbart med vårkänsla! Här hemma är det lite vitt på marken, solsken och ca 3 minusgrader. Helt okej det också:) Sköt om er, kramar från oss alla här hemma!

2012-01-07 @ 08:30:29
Postat av: carina

Jag vill också åka till London snart

2012-01-07 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0