London!

Hejhej! Just nu sitter jag på vårt hotellrum. Eller, vår lägenhet kanske jag ska säga. Vi lever och resan hit igår gick bra! Idag har vi varit på Madame tussauds och vi har invaderat oxford street!! Jag handlade lite från mina favoritbutiker här i England, nämligen primark och new look. Imorgon blir det nog lite sightseeing och ännu mer shopping!!! Yey, det här är livet! Får hoppas på att vädret håller i sig också. Det har varit helt okej väder hittills, ganska blåsigt men inte så kallt. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter skönt, blev ju lite orolig när ni blev äggade när ni anlände till lägenheten:) Sköt om er och ha det bäst. Hälsa Karro! Kram

2012-01-06 @ 09:22:54
Postat av: Carina

Hej! vad kul ni verkar ha, forsätt njut och hälsa Karoline,kram

2012-01-06 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0