DEN SENASTE TIDEN:

För ett tag sedan åkte jag in till Stockholm och träffade min gamla vän Felicia. Vi träffades i England för tre år sedan där vi umgicks i tre veckor och blev vänner! Vi hade inte träffats efter det, men nu, tre år senare var det dags igen! Det var himla trevligt och det kändes som att det bara var någon vecka sedan vi träffades sist. Vi gick runt i city och sedan gick vi över till Junibacken, haha. Felicia hade aldrig varit där så då passade vi på att titta in.





Förra veckan tog jag och min släkt båten till Åland och firade kusin Jonas som fyllde 30 år. Det var mycket trevligt och jag tror han var nöjd!





Häromdagen hade min lillebror och hans kompis "uppvisning" för min familj på studsmattan, då de gjorde massa konster som volter etc. Duktiga killar! Även mormor vågade sig jupp på studsmattan och Molly & Nilla hade en egen liten uppvisning, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0