EL VECKO

Jag har inte kunnat ladda upp bilder på bloggen tidigare i veckan. Jag har tagit lite foton i skolan som jag tänkt blogga om, men så blev det aldrig av. Men nu så!

I måndags kämpade Emelie och Johanna med den där jäääävla matematiken.


Själv satt jag och ritade fula gubbar.


Istället för att anteckna massa tråkiga filosofisaker på filosofilektionen "spådde" jag Kajsa. Ni vet så man gjorde när man var yngre? Haha. Jag tycker Kajsa och Anton ska satsa på varandra!!!


Hm... Ser ni vad jag ser? Ohlala!


Annars kan man ju även rita på bananer för att fördriva tiden...


I tisdags var Alex ganska glad och ganska så väldigt mycket söt. Och knasig.


Igår (torsdag) var det dags för mig, Alex, Matilda och Therese att redovisa, i form av rollspel, vårt arbete om barn 3-6 år på psykologin.


Haha, min lillasyster Rut, min mamma och min pappa i rollspelet.


Idag hade jag återigen en trevlig matematiklektion. Som vanligt var jag ganska effektiv och räknade jääääättemåååånga tal! Eller. Jag räknade typ tre tal. Heeehe. Det var ju roligare att rita på bananen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0