ÅH, VILKEN HÄRLIG DAG!

Hello world!

Idag har varit en himla fin dag! För det första var det ingen skola idag, och för det andra for jag in till Norrtälje där jag mötte upp Carro och Johanna. Vi shoppade skor på rean och sedan köpte vi med oss bröd, skagenröra, dricka, godis och kakor och drog till parken och satt där i solen och chillade i ett par timmar! Mycket mysigt. 

För tillfället sitter jag här hemma och känner hur min kropp är otroligt varm på vissa ställen. Solen låg på idag och det känns nu! Men vet ni vad? Det här är nog den bästa känslan i världen.

Faktum är att jag älskar att känna mig lite smått bränd om kroppen, det är lika med sommer (eller utomlands) för mig. Så jag klagar inte! Bara man inte bränner sig för mycket! ;) Lagom är ju bäst!


En otroligt seriös bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0